Online prodavnice

Izrada online prodavnice

Izrada online prodavnice je proces za koji vam je neophodan izvođač radova koji pre svega zna svoj posaorazume vaše poslovanje.Zato mi u Kabiju sa velikom posvećenošću radimo na online prodavnicama, svesni šta je sve potrebno da se napravi dobra online prodavnica.

Proces izrade online prodavnice sastoji se iz nekoliko faza:

  • Razumevanje vašeg poslovanja - želimo da razumemo šta želite da postignete online prodavnicom
  • Postavljanje ciljeva - s obzirom da su nam vaši ciljevi veoma važni, u ovoj fazi ih detaljno razmatramo
  • Nacrt online prodavnice - u ovoj fazi pravimo nacrt online prodavnice. Dajemo predlog dizajna, funkcionalnosti, procesa kupovine, načina plaćanja, sadržaja, itd.
  • Izrada online prodavnice - programiranje online prodavnice
  • Testiranje - testiranje performansi online prodavnice
  • Objavljivanje online prodavnice - postavljanje online prodavnice na zvaničan domen

Međutim, naša saradnja se izradom online rpodavnice ne završava. Zapravo tada tek počinje. Kupovina putem Interneta je kao živo biće kom je potrebna stalna pažnja. Zato smo vam uvek na raspolaganju za savet, ideju ili razgovor. Takođe, možemo vam puno pomoći i oko povećanja prodaje (digitalni marketing). Tu smo da vam uvek pružimo podršku i održavamo vašu online prodavnicu.

Stvaramo efikasne online prodavnice prilagođene vašem poslovanju. Naše online prodavnice su od početka prilagođene mobilnim uređajima i nisu ograničene na broj proizvoda. Pored online prodavnice, dobijate i editor prodavnice i sistem za upravljanje proizvoda. Takođe lako povezujemo online prodavnicu sa vašim ERP sistemom.

Ideja

Sve počinje idejom ili željom za online prodavnicom. Ideju treba razviti, razmotriti opcije, strukturu i pripremiti sadržaj. U Kabiju je izrada online prodavnice proces u kojem stvari nisu prepuštene slučajnosti. Nulta tačka u ovom procesu je razumevanje klijenta i njegovog posla, što nam pomaže da uspostavimo dobru osnovu za razvoj i implementaciju projekta.

Zbog toga je najbolje da se dogovorimo za ...

Razgovor

Kroz razgovor ćemo upoznati vaš posao i ciljeve stvaranja online prodavnice. Zanimaju nas i vaše performanse i vaše želje po pitanju funkcionalnosti i formata online prodavnice. Važne informacije su da li već imate korporativni identitet (logo, boje, fontove, ...), kao i da li imate spreman sadržaj (tekstove, slike i datoteke), slike proizvoda potrebne za dizajn online prodavnice. Takođe se dogovaramo i oko toga koji ćete način plaćanja koristiti u svojoj online prodavnici.

Nakon analize svega navedenog, pripremićemo vam (neobavezujuću) ponudu.

Definisanje odnosa

Nakon potvrđivanja ponude, pripremamo ugovor o međusobnoj saradnji, načinima rada, rokovima i obavezama. U ovom koraku definišemo i korisničko iskustvo koje će nam pomoći da maksimiziramo konverzije (kampanje) koje će se odraziti na prodaju proizvoda.

Dizajn online prodavnice

 

U ovom koraku detaljnije pogledamo format online prodavnice. Definišemo dizajn, sadržaj i izgled online prodavnice. Očekujemo da imate grafičke elemente i fotografije, a ukoliko ih nemate možemo ih pripremiti za vas.

Na osnovu dobijenih materijala izrađujemo grafički nacrt, o kom ćemo diskutovati kako bismo zajednički došli do idealnog rešenja.

Programiranje online prodavnice

Nakon odobrenog dizajna započinje programiranje online trgovine na našem CMS-u gde ćete i vi kasnije uređivati vašu online prodavnicu.

U ovoj fazi već moramo imati sav sadržaj, tekstove i slike, koji će biti prikazani u online prodavnici. Veće online prodavnice zahtevaju intenzivnu komunikaciju između klijenta i izvođača radova.

Naš CMS editor omogućava kupcu da samostalno unosi sadržaj i proizvode.

Ako koristite neki ERP sistem, postaraćemo se da vaša online prodavnica bude povezana sa ERP-om koji koristite.

Postavljanje online prodavnice na konačnu adresu

Završetak projekta je objavljivanje vaše online prodavnice na javnoj Internet adresi. Pre završetka proveravamo funkcioniranje online prodavnice u različitim web pretraživačima i na različitim mobilnim uređajima (provera responsive design).

Pošaljite upit za ponudu.

Online prodavnica

Online prodavnice kreiramo po meri vašeg biznisa već više od 20 godina. Iskustvo nam pomaže da stvaramo takve online prodavnice koje će se visoko rangirati na pretraživačima. Sve naše online prodavnice su prilagođene mobilnim uređajima što je posebno važno u vremenu kada se sve više kupuje upravo preko ovih uređaja.

Pored online prodavnice, dobijate i sistem za upravljanje sadržajem i sistem za upravljanje proizvodima. Ovi sistemi vam omogućavaju da brže i jednostavnije upravljate celokupnim trgovinskim poslovanjem, počevši od proizvoda i njihovih kategorija, zaliha, atributa proizvoda do naloga, načina plaćanja i mačina isporuke. Takođe, povezivanje online prodavnice sa vašim ERP sistemom nije nikakav problem.

Povezivanje online prodavnice i ERP sistema

Ukoliko koristite ERP sistem (Enterprise resource planning) evo kako ćemo povezati vašu online prodavnicu sa ERP-om:

  • Iz sistema uvozimo porizvode i kategorije proizvoda
  • Šaljemo porudžbine i podatke o kupcu u program
  • Sistem uživo proverava zalihe proizvoda
  • Distribuiraju se zalihe po prodajnim mestima na osnovu pametnog algoritma
  • Vrši se sinhronizacija ostalih podataka po vašoj želji

Ovo će vam omogućiti uštedu u vremenu, a shodno tome i troškovnu uštedu, jer nećete morati da unosite i ažurirate artikle u online prodavnici već će se takva promena vršiti automatski, sinhronizacijom. Budući da ćete sve podatke i informacije o porudžbinama imati u svom sistemu, ostaje vam da samo fakturišete svoje proizvode i pošaljete ih.

Obično se uvoz podataka iz ERP sistema u online prodavnicu vrši jednom dnevno, ali ako želite sinhronizacija s emože obavljati i češće ili ređe (uživo, na nekoliko sati, nekoliko dana, ...).

Imamo narejene integracije z naslednjimi ERP sistemi:

  • BBIS
  • Navison
  • Vasco
  • Phanteon
  • Minimax
  • Birokrat
  • LN
  • Minoa
  • Metakocka
  • ...

Plaćanje karticom i Paypal-om

Naravno, naše online prodavnice imaju integrisan sistem za plaćanje. Zajedno ćemo izabrati sistem za plaćanje ili ponudu koja je najbolje rešenje za vas i vaše poslovanje. 

Trenutno koristimo sledeće sisteme za plaćanje:

  • Bankart,
  • NestPay (Activa),
  • Six payments 
  • Sofort (popularno u Austriji i Nemačkoj)
  • Paypal
  • Braintree
  • CorvusPay

Proverite sa vašom bankom da li podržava neke od ovih sistema za plaćanje. Ukoliko se desi da ne podržavaju ni jedan od navedenih sistema već imaju svoj, ništa ne brinite, vašu online prodavnicu prilagodićemo njihovom sistemu.

Takođe, možete otvoriti i Paypal račune i tako primati uplate iz inostranstva.

 

Upravljanje kuponima i akcijama

Svojom online prodavnicu možete jednostavno i sveobuhvatno upravljati uz pomoć naprednog sistema za prodavnice koji je razvila naša kompanija. Ovo takođe uključuje upravljanje kuponima i akcijama vaše online prodavnice.

Možete vrlo jednostavno kreirati različite vrste kupona kao što su:

  • Kuponi za popuste na određene proizvode
  • Kuponi za popust na grupu proizvoda
  • Kuponi za popust na iznos porudžbine
  • Kuponi za određeni iznos porudžbine
  • itd.

Kupone možete napraviti po meri, bez obzira da li su napravljeni za jednokratnu upotrebu ili ćete ih više puta koristiti.

Upravljanje akcijama

Takođe, možete upravljati i pojedinačnim akcijama u svojoj online prodavnici

  • Akcije na proizvode
  • Akcije na grupu proizvoda
  • Vremenske akcije - definisane akcije za tačno određeni vremenski period

 

Obaveštenja i kurirske službe

Obveštavajte kupce o statusu njihove pošiljke čime ćete dodatno poboljšati njihovo korisničko iskustvo vašom online prodavnicom. Za odabrane usluge isporuke, omogućavamo vam da šaljete podsetnike kupcima u različitim prilikama, npr:

  • kada se paket pošalje
  • kada se paket fizički ne preuzme na navedenoj adresi i vrati se u poštu

Prilagođena mobilnim uređajima

Prilikom kreiranja online prodavnice garantujemo da će biti prilagođena mobilnim uređajima odnosno da je postavljen prilagodljiv (eng. responsive) dizajn. Responsive dizajn znači da se online prodavnica prilagođava različitim veličinama ekrana na kojima korisnik pregleda online prodavnicu.

Hosting online prodavnice

Jedan od ključnih elemenata izrade online prodavnice je hosting. Obezbeđujemo hosting vaše online prodavnice kod nas. Nalaziće se na našim serverima u Sloveniji. Svi podaci su pravilno arhivirani i zaštićeni u strogo osiguranim centrima podataka, te nemate razloga za brigu. Pored toga, konfiguracija servera koji hostuje vašu online prodavnicu prilagođena je bar ovoj vrsti web sajtova čime se obezbeđuje optimalno funkcionisanje vaše prodavnice.

Cena izrade online prodavnice

Cena izrade online prodavnice je različita od projekta do projekta. Na cenu utiču brojni faktori, kao npr.:

  • složenost dizajna
  • broj podstrana
  • ko unosi sadržaj u online prodavnicu
  • broj proizvoda
  • integracija sa ERP sistemom
    • stepen integracije sa ERP sistemom
  • izabrani način plaćanja
  • broj jezičkih verzija online prodavnice
banner-podstrani/spletna-stran-vila-portorof.png banner-podstrani/spletna-trgovina-span.png

Zaupajte izdelavo spletne strani strokovnjakom

This site uses cookies for better performance and user experience. Do you agree to use of cookies?

Find out more

Cookies on our web page

What is Cookie?

A cookie is a small piece of data sent from a website and stored in a user's web browse while a user is browsing a website. When the user browses the same website in the future, the data stored in the cookie can be retrieved by the website to notify the website of the user's previous activity

How do we use cookies?

A visit to a this page could generate the following types of cookie.

Strictly necessary cookies

These cookies are essential in order to enable you to move around the website and use its features, such as accessing secure areas of the website. Without these cookies services you have asked for, like shopping baskets or e-billing, cannot be provided.

2. Performance cookies

These cookies collect information about how visitors use a website, for instance which pages visitors go to most often, and if they get error messages from web pages. These cookies don’t collect information that identifies a visitor. All information these cookies collect is aggregated and therefore anonymous. It is only used to improve how a website works.

3. Functionality cookies

These cookies allow the website to remember choices you make (such as your user name, language or the region you are in) and provide enhanced, more personal features. For instance, a website may be able to provide you with local weather reports or traffic news by storing in a cookie the region in which you are currently located. These cookies can also be used to remember changes you have made to text size, fonts and other parts of web pages that you can customise. They may also be used to provide services you have asked for such as watching a video or commenting on a blog. The information these cookies collect may be anonymised and they cannot track your browsing activity on other websites.

4. Targeting and advertising cookies

These cookies are used to deliver adverts more relevant to you and your interests They are also used to limit
the number of times you see an advertisement as well as help measure the effectiveness of the advertising campaign. They are usually placed by advertising networks with the website operator’s permission. They remember that you have visited a website and this information is shared with other organisations such as advertisers. Quite often targeting or advertising cookies will be linked to site functionality provided by the other organisation.

Cookie management

Cookies can be managed via the web browser settings. Please, see you browser help how to manage cookies.

On this site you can always turn cookies on/off on menu item “Cookie Management”.

Website management

This website is managed by:

Kabi d.o.o.