Ovaj novi pristup predstavlja nadogradnju klasične SEO optimizacije, jer se zasniva na iskustvima i obrascima ponašanja korisnika, koji sve više postavljaju veoma specifična pitanja i očekuju jasan, direktan odgovor. U Kabiju smo uvereni da je AEO izuzetno važan deo budućnosti web optimizacije. U nastavku ćemo predstaviti šta je AEO, kako funkcioniše, kako se razlikuje od klasične SEO optimizacije i zašto je toliko vredna za sve vlasnike web stranica.
Answer everything optimization (AEO) je pristup optimizaciji web sadržaja koji se fokusira na pružanje korisniku ili potencijalnom kupcu najdirektniji i najtačniji mogući odgovor u pretraživaču.
Ključna svrha AEO je da pruži brz i jasan uvid u ono što korisnik želi da zna.
To postižemo odgovarajućom strukturom i formatom teksta, kao i korišćenjem strukturiranih podataka i razumevanjem korisničkih pitanja.
Ako smo u klasičnom SEO-u navikli da težimo što boljem rangiranju na prvoj stranici rezultata pretrage, u AEO pristupu idemo korak dalje - naime, želimo da se naš odgovor pojavi kao takozvani istaknuti isečak (istaknuti rezultat na vrhu rezultata pretrage, koji se takođe vizuelno razlikuje od ostalih).
AEO je važan deo teme pretrage bez klika.
AEO se odnosi na razumevanje i iskorišćavanje trenda da korisnici sve više koriste konverzacione pretrage i postavljaju pitanja u obliku koji bi postavili čoveku. Primeri takvih pitanja su, na primer, „Kako da ispečem savršenu picu?“ ili „Koje su najbolje vežbe za leđa?“.
Za uspešnu implementaciju AEO-a potrebno je voditi računa o tri glavna aspekta:
AEO je usko povezan sa optimizacijom web sajtova pomoću generativne veštačke inteligencije.
Iako se AEO i klasični SEO preklapaju na mnogo načina, postoje neke ključne razlike:
1. Istraživanje pitanja korisnika
2. Struktura sadržaja i jasni odgovori
3. Koristite oznake sadržaja
4. Merenje uspeha i adaptacije
Optimizacija „Odgovori na sve“ (AEO) nije samo modna prolaznost, već razumna nadogradnja klasične SEO optimizacije. Korisnici danas sve više traže direktne i brze odgovore. Implementacijom AEO praksi na vašoj web stranici, ponudićete im upravo to – i tako se istaći u rezultatima pretrage na najvišem mogućem nivou (featured snippets).
U Kabiju verujemo da je ključ web optimizacije praćenje potreba korisnika. Ako se vlasnici web stranica fokusiraju na konkretne odgovore koje ljudi traže i to kombinuju sa naprednim tehničkim rešenjima (strukturirani podaci, optimizovana brzina stranice, prilagođavanje mobilnim uređajima), na dobrom su putu da iskoriste sve prednosti koje AEO donosi. Takva pažnja posvećena detaljima i fokus na korisničko iskustvo obezbediće vašoj veb stranici veću vidljivost, poverenje i dugoročnu konkurentsku prednost.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal