Posebno u prodaji, veštačka inteligencija može biti prekretnica. Kada se koristi u okviru modernog CRM sistema, veštačka inteligencija može omogućiti manjim preduzećima da posluju brže, pametnije i konkurentnije – sa manje ulaganja i većom efikasnošću.
Jedan od najvećih izazova za manje timove je upravljanje njihovim vremenom i resursima. Veštačka inteligencija u CRM-u preuzima analizu prodajnih mogućnosti (potencijalnih klijenata) i, na osnovu istorije kupovine, interakcija i odgovora na sadržaj, određuje koji kontakti će najverovatnije kupiti. To znači manje izgubljenog vremena i više konverzija.
Saznajte više o tome kako CRM sistem upravlja podacima o kupcima.
Korisnički interfejs prati kako svaki kupac reaguje na sadržaj – da li čita mejlove, linkove ili šta pregleda na web sajtu. Na osnovu toga, sistem automatski priprema prilagođenu komunikaciju, što značajno povećava brzinu odziva i mogućnost prodaje.
Na primer, ako kupac poseti stranicu sa određenim proizvodom više puta, sistem može automatski pokrenuti ponudu sa ograničenim vremenskim važenjem. Ovo je posebno korisno za onlajn prodavnice.
Analizirajući ponašanje kupaca u prošlim interakcijama i analizirajući uspeh prodajnih kampanja, veštačka inteligencija može da predvidi kada je najverovatnije da će dati kupac ponovo kupiti, koji proizvodi će se najbolje prodavati i kako da dizajnira uspešnu prodajnu kampanju. Manje nagađanja, preciznije odluke zasnovane na analizi podataka.
Veštačka inteligencija u CRM-u omogućava automatizaciju mnogih rutinskih zadataka – od slanja podsetnika za praćenje do generisanja personalizovanih poruka, pa čak i predloga za sledeće korake. Ovo smanjuje administrativno opterećenje i povećava efikasnost.
U ovom slučaju, morate biti oprezni, jer možda nije nužno u pitanju veštačka inteligencija iza kulisa, već samo dovoljno dobro digitalizovan sistem.
Saznajte više o Kabi AI
Korisnički interfejs pomaže CRM-u aktivnim učešćem. CRM je sistem u kome prikupljamo razne podatke o kupcima, a korisnički interfejs nam pomaže savetima šta da radimo na osnovu tih podataka. Na primer, predlaže kada da kontaktiramo određenog kupca, upozorava na neočekivane promene u ponašanju ili obrascima kupovine i time pomaže prodavcima da donose bolje odluke.
Primer: Kupac XY nije otvorio nijednu poruku 30 dana. Predlažemo poziv ili promenu pristupa komunikaciji.
Tradicionalna segmentacija se zasniva na polu, starosti ili lokaciji. Veštačka inteligencija segmentira na osnovu stvarnog ponašanja: ko je kliknuo na ponudu, ko je napustio korpu, ko redovno odgovara na određenu vrstu sadržaja. Ovo rezultira mikrosegmentima sa izuzetno visokom relevantnošću cilja.
Četbotovi pokretani veštačkom inteligencijom omogućavaju komunikaciju sa kupcima 24/7 – bez ljudske intervencije. Ovo je posebno vredno za manja preduzeća koja nemaju resurse za stalnu podršku.
Međutim, upozoravamo vas da pravilno testirate svog četbota. Neka istraživanja su već pokazala da je korisničko iskustvo za korisnike veoma loše ako mogu direktno da komuniciraju samo sa botom, a nikada sa stvarnom osobom, posebno kada je u pitanju korisnička podrška.
Korisnički interfejs generiše izveštaje i vizuelizacije koje pomažu menadžmentu da donosi informisanije odluke: koji proizvodi ili usluge su najprofitabilniji, koji prodavac ima najveću stopu uspeha i gde se u prodajnom levku nalaze uska grla.
Svaka interakcija u CRM sistemu predstavlja nove podatke. Sa svakim korakom, veštačka inteligencija uči – koji pristup funkcioniše, koji kupci su otvoreniji za određeni kanal, koji je razlog zašto kupac ne prihvata ponudu. Ovo čini vaš sistem još pametnijim.
U Kabi-ju razvijamo napredno rešenje za veštačku inteligenciju, Kabi AI, koje je direktno integrisano u Kabi CRM prodajni sistem. Ovaj sistem nije samo CRM – to je pametni asistent koji podržava ceo ciklus prodaje pomoću veštačke inteligencije.
Ključne mogućnosti Kabi AI-ja uključuju:
Veštačka inteligencija više nije budućnost – to je sadašnjost. I u vreme kada kupci očekuju brzu reakciju, personalizovanu komunikaciju i digitalnu jednostavnost, integracija veštačke inteligencije u CRM sistem je najprirodnija evolucija procesa prodaje. Ovo omogućava manjim kompanijama da igraju igru na nivou većih igrača bez velikih ulaganja – i često efikasnije.
Ako želite da pojednostavite prodaju, povećate efikasnost tima i bolje razumete svoje kupce, sada je vreme da implementirate pametni CRM sistem.
Kragujevac
Stevana Sremca 13/4
34 000 Kragujevac
Beograd
Omorika 1
11 000 Beograd
T: +381 34 208 189
M: +381 60 636 15 14
E: office.srbija@kabi.info
Portal Pressek.rs
Medijski portal koji pruža sve informacije u Centralnoj Srbiji
Bazanekretnina.rs
Nekretnine iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije na jednom mestu
MyRE
Web rešenje za firme koje se bave prometom nepokretnosti
Novogradnje.com
Ponuda novoizgrađenih objekata u Sloveniji i inostranstvu
Avto.info
Uvek sveže novosti i oglasi polovnih vozila
Si21.com
Prvi slovenački informativni portal